Wednesday, April 6, 2011

yesterday wasssssssssss haih :'( mena mena sedeh ku marek. aku nangis jak kerja :'( kinek pun sama :'( I MISS HIM. sik sampe hajat aku mok jumpa nya -.- YA Allah, kuatkan semngat aku :'(

Abang Haziq, 
kalau awak sedang membaca tok,
please please,
time baca tok, senyum keh :')

the first time i met u,
kat sembang sembang :) 
time ya kita 2 malu malu pusaks.
ddok depan pun msg kan?
hehe.
kmk maseh simpan pic ya. 
mok ngga?


actually banyak gik pics ta 2 time ya, tp, tok kmk suka.
we both smiled :)
time ya, tanpa d rancang, just pdah k baju etam jak.
tp, sikda rancang mok k baju etam n ada merah merah juak
i wasss damn happy that time. 
dari sia, i fall in love kat nya.
n u told me, that u really love me. 
kisah cinta ta 2 semua nya bermula kat sembang sembang
kede makan cun pake org gik tgh dlamun cinta
besalah kede ya gelap bah
n also ada candle light ;)
d sia juak, aku happy, sedeh, nangis, hampa semua feelings aku,
kede makan ya juak tauk.
aku pernah nangis d sia.
haih :'(
HARI PALING T-E-R-O-K
i cried, but you abng haziq, 
walked away when i most needed you. 


see.
jaoh kan kita dudok time ya
serious, aku mena mena asa frust.
aku ingatkan, 
YOU as my boyfriend, 
agak kmk, 
n pujuk.
but no
AKU JEALOUS
aku jealous sbb aku sik pat molah ko happy.
aku marah an dirik aku, 
KENAK AKU SIKPAT MOLAH KO HAPPY?
PAHAL KAWAN KO JAK?
gambar ya actly, candid dari siapa SIK tauk :')
tq guys.
HAIH.
why this happened to us?
sekelip mata kan Abang Haziq?
just like that,
kau an aku dah sik da papa.
I miss you, syg.
next,
hari kelahiran Nabi.
kita wakil sekolah untuk perarakkan :)
kitak pake baju purple.
kmk pake baju purple juak :)
syg aku sikda amik pics ta 2 sama time ya 
but sokay, kmk ada simpan yg lain :)


tok salah satu,
muka lelah nya eh :'))
but still handsome okay?
masa ya, kmk berani kan jak dirik gi agak nya :)
time ya nya tgh makan kan?
hoho :3 kmk sik makan.
sbb kmk sik mok makan.
lepas ya,
tunggu nya balit.
siapa oh hantar nya balit riya?
ohya. kawan nya (:
lepas nya balit,
kmk pergi paxen
tanpa d rancang.
time kmk kat paxen,
pergi food court,
trusssssss makann.
HAHAHAHA!
baruk asa lapa eh ;(
time time kmk mkn ya, nya msg.
u asked 'where r u?'
n i said 'kmk kat paxen'
first, nya okayyy.
alhamdulillah
tp last last, ny mula marah kmk.
kmk sik mok amik hati, 
sbb yeah.
salah kmk juak.
telefon kmk time ya, sikda kat kmk. kat sis.
kmk just stfu
sik mok pk gilak.
time ya kmk tgh makan, 
cun cun hal ya trjadi
main telan jak makan -,-
YA SEDEHHHHH :'((((

-jaoh gik jalan cerita mek 2 tok, cerita sal marek jak-

marek, bad sad n macam mcam jak asa aku.
I left him :'(
cause, let me be honest,k?
cause, aku dah give up an perange nya AND MY ATTITUDE.
aku jenis yg suka berkawan.
aku jenis yg kalau org ya bait, aku bait sama juak
mun sik n bait, mulut celupar,
aku makin lah celupar ;)
aku sik mok padah pasal d sekolah, 
sbb sikmok timbol kan isu isu ya lagik.
aku berkawan an se-mua org.
sik kesah laki, pompuan pondan.
aku sik kesah.
aku ada kawan dah lepasan, msh sekolah and ada juak yg dah kawen ;)
HAHAHA!
aku benci nak benci membenci.
org padah aku peramah, ALHAMDULILLAH.
sesetengah org paham kita and ada yg sik paham
apa yg penting, kitaaaa sabar :)
yes, be patient :)
dalam pukol 5 cam ya, aku balit dari kol 6 lebeh -,-
woah :O 
tireddd oi!
plus, kenak gik masalah.
sometimes, aku rasa aku tok 'kurang kaseh sayang' dari gerek.
tetiba pk gia, sbb setiap hari kae.
n why aku jak polah salah?
pahal jaik aku jak org dpt ngga?
sikpa lah kan.
aku dah biasa an perkara ya semua.
aku sekolah smkbm n smkdp,
NNG KENAK ANOK JAK.
why?
tnyk org yg jaik jaik kan aku :)

16 OCTOBER 2010 
UNTIL
5 APRIL 2011.

this is nok FOOL at all.
officially break up marek.
n now, we're just friend :)

Abang Haziq, kmk mintak jgn burokkan kan nama kmk. kitak padah pasal kmk sia sitok, ngare jak nama kmk eh -,- kitak dah bagi malu kmk n my family. baruk tadik my friend padah, cam ne nya leh tauk kan? dah tnyk, he said frm u cerita ya. kenak mok padah an org? AOK SALAH KMK. kwn kmk, belom gik tauk pahal we both break. why? kmk jga nama nya. haih :'( 

see guys: pahal penjaik aku jak d tauk org? -,- THAT'S A QUESTION?! AND PLEASE ANSWER IT FOR ME! x((((

okay lah. aku dah sik mok padah hal hal lain. aku mok be happy. aku try akan move on on hidup SINGLE aku :(  assalamualaikum.

p/s: KALAU ADA SALAH SILAP KATA AKU DALAM POST TOK, PLEASE FORGIVE AKU. aku cuma mok luahkan rasa aku :') 

No comments:

Post a Comment