Saturday, May 21, 2011

I got nothing to do today. hoho :3 so, kerja aku layan blog. aku perlukan kau kinek ;( i'm so stress. ne gik ujian NE GIK AJIQ berik ku makin tension. sik pande udah anak ya eh! hal dolok udah lah. eboh gik ngaco ngaco -.- bagus bagus mood ku mlam tadik, ny nukar. masipai go hell lah wei. isk. MACAM KAU SIK TAUK. tok blog siapa? aku kah kau? AKU nak! so sukahati aku lah mok tulis apa mok luah apa sikda ngaco idup kau BACK OFF DUDE! 


------------------------


tgh tgh ku sukk and fiqah molah video malam tadik, thanks to sissy aniey, yg suggest friend ya. 'NUR AFIQAH'. this is a fake profile guys. 



This is Fake. guys, ya hak torang mok cayak or sik ya fake or not. BUT ITS TOTALLY FAKE. my sis sik kan malukan dirik nya macam tok gilak. biasalah ORG DENGKI. mmg cam ya. malas mok cerita sal tok. sekda pedah kan ;) i believes in KARMA  what goes around comes around kan? :) sedar sik sedar ya hal numb. 2. 

-----

aku mok cerita pasai malam tadik yg molah ku manas berabis. sambong amok der. HAHA. naseb ada yen. palak gila gila juak. sapel sapel  ku tetak. HAHA. cerita aku and Abang Haziq. i don't give a fuck okay pasal tok ;) 
Abang Haziq May 21 at 10:55pm Report
hi.ive read your blog.. ktk pdh kmk upa jak bait tp hati kdk longkang. kaw ayat ya.tp xpa. kmk tauk kmk x perfect..but think twice.. kmk x approve ktk bukannya apa..ktk pdh ktk TERPAKSA remove kmk n ada sebab pahal.tiba2 ktk add balit. so think twice before you say anything. bye.. :)
Deeyba Rawk May 21 at 10:56pm
hahaha. terasa. kbai
Abang Haziq May 21 at 10:57pm Report
hahahhaha.mmglah terasa.sapa x terasa nakk??? :P. hahahaha. bah2.. mls mok ngaco org yang hangat bercinta tok..bah2.. salam.. :)
Deeyba Rawk May 21 at 10:59pm
eh besalah \m/ HAHAHA. udah udah gik nak stalk kmk. sukahati kmk lah an hidup kmk kitak siapa? -.- pa gik kitak mo? kitak terasa? oh shik pa skali skala ;)
Abang Haziq May 21 at 11:03pm Report
yalahh dah2. ktk pulang yang terasa knk? kmk pdh cara bait nakk.. kmk juak dipadah stalk.check dolok sblom pdhh..mmg betul ktk boleh pdh n apa ktk mok.tp berpada2 ckit.boh keterlaluan.bah2.salamm :)
Deeyba Rawk May 21 at 11:07pm
etceh. tgh malam bg kmk ceramah -.- w'salammm. aok jak pa di padah kitak JGN sik ngamin
Abang Haziq May 21 at 11:08pm Report
xpa sekali sekala tek nak.. hahahhaa.. bah.. :)
Deeyba Rawk May 21 at 11:10pm
perey. dri tadik t'bah bah. bah lah. gi gik. udah gik. gi jaoh jaoh gik. byebye :)


copy and paste NO TAPIS! hahaha. -ORIGINAL- kedong kau pun kerja stalk aku tek nak, TERIMA KASEH. selamak tok aku jak nyaga ati kau. skang, sorry. AKU BERIK KO KAKI. kuang ajar sik aku? baruk ko nemu olah ku gine! apa yg ku janji an kau lamak tok, sampe birthday kau ku polah segal janji tek konon. PUAS KO?! aku bukan sik ikhlas der. aku ikhlas. aku ikhlas kawan an kau. tp apa yg aku dpt?! SEMUA KU POLAH SEMUA KU BERIK, KO BUAT AKU MCM TUNGGUL! habisan jaik lah perange KAU bila kau ninggal aku bila aku perlukan kau. gia gerek?! PUI LAH. lagik binatang sayang anak. tok kita gik gerek ria, kau molah aku tok cam apa. sik bermaksud aku nak balas dendam keh. aku padah tok just nak luahkan perasaan aku. NYE PYE ASA AKU DENG D POLAH KAU KINEK. kau g umrah gia, sumpah ku sik curang der. stat ku jumpa kau aku berubah sikda curang. p apa ku dpat? sia sia jak kenak kau. apa tek d padah kau an kawan kau tek 'NYESAL KMK MASOK BAB CINTA TOK' der, sepa sik hanco ati ngar. der, mun ku padah gia, apa perasaan kau? kau ada hati kah sikda?! aku ingat semua kata kata kau. kau sik boh nak mutar bebelit cerita .|. bukan main syg ku an kau. tok ku dpt D; 

alhamdulillah ku dah temu Fairul dah kinek. aku kinek sayang nya. syg abis abis an Fairul. apa tek? org gik hangat bercinta?! AT LEAST HE TREAT ME WELL! sik kedak kau. sampah -.- hina berabis ku doe. kbai. abis cerita. ATI KU ACTUALLY LOM PUAS. 

No comments:

Post a Comment