Monday, February 14, 2011


pergh \m/ rame alu org pake baju sepasang ritok. awwhh! rame ucaks. kebanyakkan non-muslims. bahahaha! aku mena mena tired ritok. GILAVAVI LELAH! balit sekolah. terus aku mandik pasya, awwwwwwwwhhhhhhh relakss an abg haziq kat rumah aku. hihih. spend time an syg aku kejap. sikdalah sambut valentines. elek ajak ;pp n then dalam kol 330 mcm ya, aku kakak n my syg pergi sekolah. ada perjumpaan k maulidur rasul. aku first time join perarakkan. soooooooo, damn excited okay? selalu nya asal aku hanta nama gerenti aku cancel jak jak. but now, sikda gik dah. akuuuu mena mena nak join. tq mama sbb benarkn. (bkn mama sik soh join, mala gi sibu jak2) 

camera --> tgh charge :)
video camera --> sdg charge. aku mama n wazif tek, semua shopping complex pergi. haha x) tedah kan ngga aku. ya lah aku lelah. aku an wazif berlari cari disc pake vid cam. bnyak habis bah memory terpaksa beli baru. first tempat bleved, kat sia aku mama n wazif kuar. ya pun mama dah sendat nyawa. balit. aku trus engat kat mall ada tmpat sony centre. gi sia. tup tap. JADI TMPT SUPERSAVE. ciken mena x( lelah aku jak. last tmpat parksonnnnn. sampe sia nait atas trus tuju ke sony centre. alu beli. aku ingat murah. ngga rm38. mati kerja -.- 

--------------------------------------------

B4 ya, papa dah balit dri marudi. I MISSSSSSS PAPA SO DAMN FUCKING MUCH! lamak dah sik tido an papa ;( rindu bah. n lamak juak sik dgr bunyi kentut papa :( hihik :D dpt luang masa an papa sik sampe 72 hours sbb papa perlu balit ke marudi esokkkkk gik. petang maybe :'( pasya, ny akan balit selepas shutdown. lamak gikkkk :'( maderk eh. tapi shik pa :) asal rezeki masok. alhamdulillah :) bahahaha! *aku sik mata duitan okay ;)

ahe sekali, 

To all those who are taken, wish to be taken, almost taken, just been taken, not taken, no plans to be taken, soon to be taken, will not be taken..HAPPY HEARTS' DAY!!

sik lupak juak. muslim muslimah sekalian, jumpa esok ;) 

No comments:

Post a Comment