Friday, February 25, 2011

helllllo guys. woah! baru ku sedar lamak juak aku SIK update blog oh. hihi ;) sorry. selamak aku sik update, terlalu bnyk perkara yg tlh aku lalui. hoho ;3 today. bru jak abis kae an grek. haih -.- biasalah. setiap hubungan mesti ada pergadohan. TAK HAIRANLAH WEI :) tp, hati ttp sabar okay? Iloveshimsomuch even more than he loves me. *aku nng sik mok alah ;pp


let starts :) cam ne nak mula erk? okay. hai. apa kabar korang semua? okay? baek? alhamdulillah sihat? aku sihattt jak -.- sihat mcm org normal. sik hiper active mcm dolok. haha :P aku kinek dah F3. oi diba, sedar sedarlah kau kini menempuh peperiksaan yg !@#$%^&* aku sik tauk nak padah gine. bla bla bla~ demi masa depan aku. eish >< result mathematics aku. eboh tnykkk oi. x( SIK PERNAH AKU DPT MARKAH 8 JAK UNTUK MATH AKU?! bukan rasa bngga lah. tp, tok kali pertama aku dpt 8 jak untuk mathematic. aku pergi tusyen. tp, aku pun SIKTAUK PA KU BUAT! di sekolah sumpah aku beljar, aku SIK MASUK SEPATAH HARAM APA CIKGU YA AJAR! shitttttttttttttt. aku sik paham. tok dah bulan 2. sik lamak. masa berlalu dgn pantas tanpa kita sedar? betul sik? tup tap tup tap, PMR. mathematic aku tngang langgng. aku sik paham. nak pdh cikgu ajar ya laju, haih payah juak nak pdh, dah nama ny aku dah sik paham gine nak polah nak? aku perlu pertolongan. aku mesti struggle FROM NOW ON! musttttt -______________- anyway, sekolah pun ada anjur program*kinda* baca yassin awal pagi uh! setiap hari JUMAAT. okay lah ya kan? amik rahmat d awal pagi. hihi ;) pagi tadik ada. aku pergi. BUKAN MAIN SEMNGAT MOK PERGI BACA YASSIN. lol x) aku lupak amik wuduk`. so aku sik baca. aku dudok jakkkk. JEALOUS BAH! sik duli sik pande baca kah apa, asal hati penuh dgn keikhlasan :) sik semestiny org sik pande selama lama nya sik pande. asal niat mok belajar. INSYAALLAH :) cakap pasal SUKAN! awwwwwwww (H) i know i know babe. tak lam lagiiii;) eh. FYI. aku sukk suukkk tok bukan ny amikk acara pooonnnn! saja nak pdah. hihik. bulan 4 tok sik silap aku ada sukan sekolah. hohoho :D tak sabar tak saberrrrrrrrrrrr \m/ sidak nok amik acara semua dah berlatih. bagus lah mun gia. hihi :) ada juak join MSSM. my babe, feeza ekot. aku? hmmmm. malas lah tahun tok. lelah juak asa. pelajaran aku gik sik bagus, ada hati nak join benda ya. YESSSS, I KNOW. sukan pun penting. tppppp, tgok lok result. maybe next year. aku join okay? hihihi. para penyokong mesti ttup mata. sbb aku sik pande nak berlari bila org teriak teriak nama aku. KELEMAHAN AKUUUU. funnnyyyyyy! 


stop pasal sekolah --- jum ungkit pasal hubungan kawan. *mesti ingat gerek ya ;pp


RIYA KAE DALAM KELAS. uh uh. salah faham. of course. selalu dah berlaku hal hal camya. aku pelajar baru SMKDP. baruk masok derrr. dah org mula nganok aku. eh wei! get a life lah. GROW UP LAH. kau nganok aku, apa ingat kau pemes kelak.? bawa padah ada lah. jgn sampe macam sorang tok, CARLI(bukan nama sebenar) nganok nganok, d tauk oleh aku n kawan aku. huhu~ kenak attack terus keesokkan harinya. penampar, kenak tikan buku. rasa lah. segal mulut badan binasa. yah! padah ko 1 sekolah yg mek org tok nganok nganok org. ceekkk lok eboh sebarang cakap. maka aku n kawan aku gago hal dikpun. hal org, k apa kmk org nak gago nak?! padah lah korang aku n kawan ku eksen? padahhhh. SIK KESINEEEE YA SYGG OI! mun mok kawan, padah jak. buat mcm biasa. sikpayah mok polah hal dolok, pas ya dah bila bemaaf maafan, baruk ngembak kawan, apa ingat tiap hari HARI RAYA?! eish >< malas aku. sik embak ke mati punnn nak? X) b4 nak lakukan sesuatu, PK LOK MASAK MASAK, RANGUP RANGUP, NYAMAN NYAMAN, APA AKIBAT BILA KANTOI! sik akan terjadi bah brg cam tok. tedah CARLI, KENAK TAMPA 2 KALI, TIKAN K BUKU 4 KALI TEBAL TEBALLL MAKCIKKK OIIIII. hahahahaha. nasib juak sik kenak tikam k kerusiiiii. mun sik? freee makan ;ppp olololololol! uh. jaoh benda bukan bukannn. astaghhhhhhh.


mok tauk sal perkembngan hubungan aku n abg haziq; NO COMMENT. PRIVATE. ;ppppp

No comments:

Post a Comment