Wednesday, February 2, 2011

SECARA JUJURRRR!

esok sebenarnya, eh ritok aceli dah start konvoi zodiex pa semua. tp. aku sik pergi. huhu. esok MAYBE. ya juak mun aku maok pergi :) aku sik da lah nak mejal org 'OI, AKU EKOT KAU. RESERVE AKUUUU!' sikdalah gia. mun ada transport aku pergi. mun sikda. sikpa. maybe lain kali, aku dpat. kan? dunia belom berakhir. hmm T.T

tadi, pagi tadi, zulharizan chat an ku. ny pdh 'DBA! mena lh mama suroh kitak org gi konvoi?' aku reply lah YES. AOKK! tp, malang nya. dapat dapat pulang pergi. masalah nyaaaaa kakak aku dpt. aku yg sik dpat. mmg lah hati tokk nang mak pergi. ingin juak merasa nak ekot org konvoi. sekejap pun sikpa. asal dpt nak? -.- my gerek yg sik dpt. mun ny sik pat, sikpalah. aku sik pergi. transport pun tak'da! =)

OKAY. AKU TERASA! ny pdh; kitak mok kmk kuar rumah sesuka hati kah? (capital letter gik ya) nngis trus aku ;( aku bukan ny bermaksud gia. aku cuma nak jaga hati ny n semua orgg. aku sik mok lak org madah 'pompuan ya dah ada gerek maseh gik an laki lain' neyh! aku sik mok. MULUT ORG HATI ORG siapa tauk. tmbah tmbah gik ny pdh gia; terasa aku. mcm aku tok gaok gilak. aku ngakuk aku tok gaok. maafkan akuu. i'm sorry. walaupun, ny dah pesan an zul soh take care aku. aku ttp juak sik mok. bukan pasal apa. ny jak yg dah berusaha nak jaga hati aku. aku bila gik. AKU MESTI LAH JAGA HATI NYA. lelah telinga ku mala kenak ceramah mama. sik alah alah padah 'BELAJAR JAGA HATI AJIQ' i am tryinggggggggggg!!

mati alu asa aku. tension aku. patah hati aku. putus asa aku. AKU BUKAN POMPUAN JENIS GIA! kdng2 jak lah. ya pun IF perkara ya sik penting lam hidup aku. tok psal abg haziq, ill do anthing. I'LL DO ANYTHINGGG! 

aku janji aku akan jaga hati nya. aku janji aku belajar jaga hati org yg mena mena maok an aku! sik semestinya gerek. TP SEMUA ORGG. bg aku masa, aku tgh belajar. mcm org belajar d sekolah. dah belajar sik nya terus pandeee. amik masa. -.- ya juak aku. 

aku mintak maaf dri hujung rambut smpe hujung kaki. aku lambat nak belajar jaga hati org :'/


sorry abang haziq --

No comments:

Post a Comment