Wednesday, March 2, 2011


HAPPY BORNDAY, NUR ADIBA BINTI ZOLKIPLI 

yeah! happy birthday to me me me! hehe :) thank you soooo much to all my friend & family for your wishes :) i really appreciate it :) keep on rockin' \m/ hari tok, facebook aku PENOHHHHH dgnn ucapan kawan kawan :) yeah. 183 and ++ hihihi :) n jari aku penat reply wall sidak. TP, SIKPA :) YEAHHH. hari tok sekali dlm setahun jak dapat ku celebrate. n the best part is, aku celebrate with my syg , abang haziq :) weeheeee! aku polah party, at my house, this saturdayy <3 close friends n family jak d jemput. yg sik, totally SORRY :')

haritok, 2 MARCH 2011 9.00PM --> MARRIED TO ABG HAZIQ! yeayyy ;D insyaAllah, hubungan mek 2 akan kekal. doa doakan ajak :) hihih :) iloveyou, syg :)

akhe skali, *sik tauk apa nak cakap* POYO. ESOK EXAM. AKU TAK BELAJAR LANGSUNG! --'

No comments:

Post a Comment