Saturday, July 16, 2011

Alhamdulillah- ada jugak masa aku nak update velog aku nih! bekurun dah tak update. Ada yg aku update. before this. Act, aku ada update, on 11th July. tp aku dah delete. Ada sebb lah walauwei :( Sodeh kalau korang baca. korang tahu? mane tahu? kan2? jenguk2 pun tadak :P lalalallalala~

---

Aku mulakan hidup baru. Lupakan kisah lama. People makes mistake. Forgive, Forget and Move On. easy? am i right? :)


Kalau korang add aku kat Facebook 'Deeyba Rawk', korang mmg tahu why oh why aku menangis. Kembang kan mata aku?! :( Oh shoshad :P Bile aku tgok lgi dan lg dan lg, aku ketawa sorang. Krna se'org lelaki aku nangis bagai kehilang org t'cinta. Oh my god. Lupakan lupakan lupakan.

---

Kelmarin, aku bersihkan data2 dlm phone aku. Leganya hati aku. Gambar & msg yg ada dlm phone aku, semua aku delete. Aku nak lupakan die. mmg payah. But, aku akan cuba :3 Yes, i will.

---

Apa gik mok ku loya tok yah kuar s'wakian aku tok :PP

---

Aku jenis tak rajin nak update blog. Tp apakan daya, aku nak jugak! titew nak jugeeee :P Oh I miss Kuala Lumpur. Aku asa ya jak eh. Okay bye. *Sangat Lame ah aku ni :((((((

No comments:

Post a Comment