Monday, July 18, 2011

Misunderstanding!

tengok! gara gara fesbuk, aku dah gadoh2 dgn org. SELAKIN! 

--

Aku tak tahu menahu dlm fB tetiba, kena sindir o.O aku nak tahu kenapa? so i asked 'him' gerek kpad 'her'. i've explain everything, and I hope he understand what am i saying. Uhplease. I, SERIOUSLY, I don't keep enemies. I don hv time to do so. Like pa guna aku nak gago sal org, sedangkan HAL aku sik t'urus masih. Right? And, aku lngsung sik kenal or jumpa or apa2 an 'him' ya. Selamak tok aku an nya kawan. nang kawan, segal slah paham, cam tok jadi. :( yah! and pasal 'her'- aku an nya mmg sama sekolah. tp tego SIK PERNAH. Loya sama lagik sik pernahhhh. ya Allah. agik nya sik pernah nganok aku kenak aku mok nganok nya. coba padah an ku? Ada ku dpt beras? dpt duit? selamat dunia akhirat? SIK! nng SIK! *istifar*haih aku pun dah malas dah kinek. Better stay alone -.-selamak kerja aku jd p'update status tanpa gaji, lompernah org terasa. tetiba tok tek ada. Aku chat an 'him' ya pun mok KEPASTIAN. like i told, i don't keep enemies. 

--

Apa2pun, aku menyusun 10 jari minta maaf. Aku sikda pun nganok torang 2. aku sikmok KECOH lam fcbook gik. ngga org, sik maniss~ I am sorry. 

--

Tukar topic. Sik lamak gik raya! Apa plan torang tek? :3 bju kurung bju melayu bju couple taun tok, kaler apa? YOOOOODEEEEEHHH~ atak2 lah towang lakk aww aww. aku dah SEMANGAT tok! sadly, bj lom polah. kali tok bj kalerrr hmmm entah eh! aku pun sik pk gik. secret eh kali tok. JGN LUPAK RAYA ATANG2 UMAH. Kita b'maaf2an :) Ikhlas okay? :) hehehehehe

---

Okayyyy. Kali tok rojak okay?! mcm2 topik. sbb otak berfungi tok ;) Berjalan lancar. uh yeah. Mok cerita sal sekolah and then tamek sita sal tawan tamek tok :P
 ~
Kat sekolah tek. Before rehat, pergi ke dewan asrama sri puteri. Mana jak lah apa lantak lah hoh :P aku pun sik tauk. Mcm torang sik tauk aku dah 10 thun sekolah sia :P lalalalalalala~ pergi sia, SESI PERJUMPAAN PELAJAR VS PENGETUA :D hehehehe. kenak ceramah pengetua youuuu! dgr jak lah. PMR candidates, are you ready yet? hahahaha aku? setengah abad aku nunggu masa tok :P *mena alu ehhh -.- dah ceramah2 punya pasai. Cikgu Thai join juak. nasib ku bait an cikgu thai. sik juak nya bongkar segala rahsia aku :D bngga lok! and then cerita pasai target PMR tok kelak. Cikgu target aku dpt 3A3B2C. Tp aku target 4A4B. tp cikgu thai target 8A. eseh2. pintar pelajar cemerlang 2011 lah aku tok :3 DOAKAN AKU WEI! hahahaha *perasan nak alah2. hurmmm :/ OKAY DAH 

--

NEXT! tawan tamek tok jatuh hati jantong tamek gugok eh! WHY HIM!!!! :( namanya? Umurnya? Study sine? Secret. kelak torang tauk siapa. kang kecoh torang curi nya dari aku. yahhhh :( sodehhhhhh tamek kelak. So better perkara ini d'rahsiakan dulu (; *kepada awak yg tngah membaca, sorry kalau post ini amat gedik* LOL :p dia seorang yg mcm ne nak padah oh!, nya tok FUNNY, LOVELY, AND THEN MANJAKK! siyes manjak alu eh ya ku jatoh jantong an nya tok. Org pnggl nya pejal tahar. start aku kenal ny, ny dah kenalkan diri nya sbg 'pejal tahar'. hohohohohohohoh :3 he decide TTM sahaja. korang kenal aku kan, aku sntiasa RESPECT dgn keputusan org. tp aku? biarlah d ketepikan (; last but not least, pejal tahar, Je t'aime 

---

Okay yajak. Bye!

No comments:

Post a Comment