Tuesday, July 19, 2011

wink wink cink cink blink blink kaching kaching!

WOAH :O apa kecoh sngattt ni? well. i've made him smiled tday. Thank to me. yay me! :P the question is WHO am i talking about? mhm. Aku ni Single or taken? Korang cuma tahu aku ni DAH BREAK UP je kan? eh? aku pun dah lupa sgn post aku yg lama tu --' Omagod ;p

--

hari ni, mai sekolah. tp tak sngat belajar. ada perhimpunan ;) Ddok dlm dewan, bontot pun sikit lagi nak jd petak. harini, lamak sikit dlm dewan dgn KEPANASAN kebisingan and bnyak jin jin(haters) perati2 aku -.- Oh #jgn terasa. Actually, Inspector James dri entah mana yg aku tahu jg penjara ah mana2 lah asal ada cerita (; beliau mai sekolah, bg ceramah pasai kes kes jenayah. explain punya explain, aku lngsng tak paham. ASAL TAHU JAGA DIRI SUDAH :P itu bg aku lah hoh. n then, before rehat pergi lagi dewannnnn. Belajar kat sana. apa mimpi Ustaz aku pun tak tau. After rehat, pergiiiiiiiii lag dewan -.- Ada  Motivasi or smthing. bg tahu pasal tips tips menjawab soalan PMR untuk Pendidikan Islam- aku cuma salin ni jeh. yg lain aku tak paham :P AT LEAST AKU ADA TIPS DRI USTAZAH TU. KO ADA?!

Ustazah tu bg tau, Bahagian A tu boleh buat 2 2 soalan. Jangan jawab degan satu jawapan shja, so ertinya perlu elaborate. Pastikan nombor soalan and muka surat BETUL d tulis. Jangan guna pencil dan pen gel kerana kertas jaohhhhhhh terbang. and last sekali, SEMAK JAWAPAN DAN TAWAKALLLLLLLLLLL. 'tawakal aku sj nak tamboh' :P

AAAAAA! tu jeh yg aku tahu :P sekurang2nya ada juga nasihat cikgu masok otak aku ni. Alhamdulillahhhhhhhh :)

----

Next! Exam's coming. Next week on 25th July- thats mean on MONDAY. this time, subject penting jak exam. Ohyeah~ dpt aku concentrate. InsyaAllah, mudahan Lulus semua and keputusan mmbanggakan :) Aminnnnnnnnn.

---

hurmmmm~ aku rasa sampai sini je lah :P heheheheheheh Bye.

No comments:

Post a Comment