Friday, July 29, 2011

HEHEHEHEHEHE~ Sangak happy hari ini. Last day berjumpa sma buah hati jantong aku :P Aku jumpa nya kat taman. Area Piasau. He picked me up. Using Yan's moto. We actually ada plan. LOL SORRYYYY BABY! :D we wanna make a suprised for you. Alhamdulillah, berjaya juak :)

--

cam tok, aku kol syg aku marek. Cun juak ada Yan, gerek baby. Yan mok polah baby happy ritok. Kira nya 'kejutan'. Soooo, aku and fairul okay jak. Today juak, last exam. apa lagiiikkk~ LANCARRRRRR :P hahaha! Kol 2 aku dah sampe sekolah. sidak baby feeza eiyqa dah nunggu. sementara nunggu Fairul, aku lepak an sidak2 lok. Kol 230 cam ya, fairul dtg. embak aku g taman tek. BABY MASEH LOM TAUK PLAN TOK ;) Dah sampe taman, aku padah lah an yan and fairul. Apa kata if Yan kedirik ambik baby. aku and fairul jak lah tggal d taman tek ;) hehehehe. Kira lamak juak aku an erul nunggu dak 2 tek. Lepas itu, feeza dtg an enna. pake moto. tp kejap jak. pasya g sekolah balit. ambikkkkkkk eiyqa. hanta eiyqa gi taman then balit ke sekolah. Moto cuma ada 1. moto yan dah d pake. tok pake moto enna jak lah. kmk org dah lah rame. ulang alik ulang alik jak lah ;) KAN MOOOOOKKK LEPAKK. korban jak lah. hahaha!

(MALAS CERITA PANJANG- NGGA PICTURES)


while waiting for fairul :)





Taman-





Friendszy :D 


BABYYYY (:



Candid. Sorryy :P

I miss Fairul sudaaahhh~ Rindu dia teramat sngat -,- I HOPE TO SEE HIM AFTER RAMADHAN (: puas aku spend time sama dia hari ini. Masalahnya, BANYAK GAMBAR CANDID. HAHAHA semua ini kera eiqa. rajin begambar. sbb ya aku syg nya. tiap apa ku polah, semuanya mok snapped. Jum ngga ;)





 jgn pk bukan2.





SEKALI LAGI, JANGAN FIKIR BUKAN2 -.-





I LOVE HIM SO MUCH!!!!

NEXT, hmmmmmmmmmmmm~ hahahahaha Okay. kisah time balit jak lah. Otw aku gi sekolah. aku follow erul. Nisa double an feeza. Racing abis ke sekolah. Hadoiiii~ KECOH pesau dgr aku an nisa tiak tiak. hahaha! FAIRUL vs FEEZA. cun lah ya adik beradik 'belombak'. HAHAHA!




P/s: Aku yg ambil gmbar so tiada gambar aku bersama Fairul. thothadd~

Okay lah. ahe dah tok. aku off tok. Ada hari aku update gik blog. Goodnight. xx :) Thanks for reading!

No comments:

Post a Comment