Sunday, January 30, 2011

29 JANUARY 2011, hari yg sngat mgembira kan. birthday my cousin yg cantekk. sheika shermilla :)



aku pun sik tauk tok kek ceeka or sik? aku ahe dtg. 
tp, cantekk :) 
happy birthday sayang :D


hello guys :) this is SHEIKA SHERMILLA.
birthday girl kita uu :)
cantek kan nya? yah! cousin ku juak bah.
ceeka, u sngt cantek, adorable, cute, amazing & etc..

next,


tok, zahir (sik tauk nma pnjang) 

tetamu yg dtg. aku amik sapa nok rapat jak keh :D


tok, mr. nazar n afnan.
oh. my gay friends. kidding :)
sukk pa muka sidak dpt ya.*


muhammad ardzaim.
kawan sama kelas dri F1 dolok kat smkbm :)
slalu betampa lam kelas tp ttp kmi kawan
apa masalah nya, ny bg tauk
pa masalah aku, aku bg tauk.
HE'S AWESOME :)



perasan sik apa yg sama?
BUTAK SIK NGGA EH! 
haha.
yes. aku bagi gelang ya. 
gembira alu ceeka marek. 
sorry ceeka, sik dpt bg banyk, gelang jak yg mampu.
i love u cuzzy 

lastly,

aku bersama birthday girl!
cute sik mek 2? 
haha.
kidding jak :P

No comments:

Post a Comment