Friday, January 14, 2011


mesti org akan cakap --> HAMPEH TUI LAH BUDAK NIIII! tak habis habis puji diri.

minte maaf yerr. haha. aku dari tadik dah sik alah alah puji dirik. aku BORING. auch! tahap kegilaan ku dah naik. so, terima jer lah hakikatnya. hihi ;) aku puji diri, tak salah pun dri segi undang undang & langsng jugak tk pernah masok dlm list "JANGAN PUJI DIRI ANDA" lol. gilerrr ape. hahaha xD

menguras FB sendiri dgn ayat ayat yg gedik. guys, ini malam saja ya :P sampaikan bopren aku lagi aku rasa "EUGHH! x(" well, i'm sorry dear :)

amaran: please don't puke. kawasan larangan


aku babo aritok eyy. da kah patut aku ingat hari tok hari sabtu. mati mati ingat ari sabtu! D***! bg nervoussss -.- aku ingat aku sik gi tusyenn. iyerrr ♥ aku ni kan budak pandai *tak suke ek! p jaoh jaoh arrr ;pp 

aku rasa sampe sitok jak lah -.- sik payah bnyak bnyk! hahaha xD 

anyway, good night peeps!

No comments:

Post a Comment