Sunday, January 30, 2011


HELLO guys. before aku mula. aku mok mmperkenal kan group aku lok. Scootville Syndicate Community yg lebeh pemes dgn nama SSC or just SC. *cewah.

SCOOTVILLE COMMUNITY

Scootville Community merupakan sebuah kelab skuter yang telah ditubuhkan oleh beberapa ahli SC iaitu seperti Izwan, Harris, Zulfadli & lain – lain yang telah menyumbangkan idea untuk penubuhan kelab ini . Sebelum nama Scootville dilancarkan , terdapat beberapa nama – nama lain yang telah dicadangkan dan setelah mendapat kata putus dari ahli-ahli lain juga, nama Scootville telah dipilih untuk menjadi nama kelab ini. Kelab ini telah ditubuhkan di Miri,Sarawak pada 7 Oktober 2010 . Ahli nya terdiri daripada lelaki & perempuan yang mempunyai skuter . Selain itu, ahli lain yang tiada mempunyai skuter akan menjadi  “supporter” kepada kelab ini .

Scootville juga mempunyai misi. Antaranya :
- Kerjasama,Setia Sahabat,Toleransi wajib ada
- Mengadakan atau mewujudkan 1 Komuniti yang Sihat & bersatu tanpa mengira bangsa,umur & agama...
Scootville  juga akan sedaya upaya mengembangkan ahli nya ke seluruh Malaysia & berharap agar ahlinya bertambah serta kelab ini akan terus maju ke hadapan. Kami dari Scootville ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda diluarsana yang menyokong kami agar kelab ini dapat diteruskan oleh kalangan belia seperti kami agar mewujudkan komuniti yang sihat .

Antara crew Scootville Community ialah :
Izwan ( Nuovo LC )
Harris ( Honda Icon )
Auf ( Yamaha Ego )
Azra Batrisya ( Honda Icon )
Scotz ( Nuovo LC )
Nurul ( Yamaha Ego S )
Ninie ( Yamaha Ego S )
Firrahim (  Yamaha Ego )
Ezat ( Modenas Passion )
Asyari ( Yamaha Ego S )
Shamsull ( Yamaha Ego S )
Zulfadli ( Yamaha Ego S )
Zulharizan ( Yamaha Ego S )

dan Supporter bagi Scootville Community ialah : 
Firdaus ( Scootville )
Afiqah ( Scootville )
Anis ( Scootville )
Deeyba ( Scootville )
Abu ( Scootville )
Zaki ( Scootville ) 
ADA PAHAM KAH?! yoh. nama aku sia uuu. uh uh. BANGGA AKU ;p kidding. 
29 JAN 2011 - SABTU (gathering) 

MR. IZWAN N MR. HARRIS
boss group aku.
:)


muka macam AH-LONG.
pgg duit lagi tuh.
haha.
itu MR. ABU. 
our bendahari.


yg comei comei lote tok, our photographer (malam ya)
sis putery ummi'zr
ny pgg camera bah. 


aku pun sik tauk tok apa.
haha. (: 
*MUKA ZUL! 

ya jak lah aku nak tunjok. haha. sikda lah. ya bruk kat sembang sembang. konvoi pelegi GOL. oh had sooo much fun riya :) 



otw gi GOL.


alhamdulillah sampai :)

lepas ya apa gik? SEMUA LAH BEGAMBAR :D 


aku bersama sis putery.
fuxkyeah. 
ROCK AND ROLL BABY! 


lelaki macho tampan bergaya.
haha!
TUAN BESAR SC :)


kakak aku n bopren nya.
sama sama crew SC 


yg tgh tgh ya, adek aku, wazif.
bergambar an sis putery n ekhem ekhem ekhem.
sikdalah. 
*bergambar an abg halim kita. 
yeah \m/


ngga aku an kakak aku jak.
proud u!
sama sama SC :D


abg izwan kita n abg abu kita yah!


byebye. dah nak balit.
i ROCK my own self :)
hohohohoh




BALIK BALIK BALIKKKKKKKKK! 

okayyy guys! sampe sitokk jak lah aku nak cerita. eh. aku sikda cerita aceli. well. THOSE PICTURES EXPLAIN EVERYTHING :) gonna miss those moments bersama crew SC ♥ sebelum aku terlupa. aku nak promote GROUP aku;

click to this link ya?


No comments:

Post a Comment