Wednesday, January 12, 2011


"LET'S BE HAPPY" 

aku mahu kegembiraan bukan kesedihan. tadik aku an ny kae. hmm. maybe salah aku juak. i'm sorry then. aku tauk, aku sik pande jaga hati org. aku sdg belajar. aku akn coba sedaya upaya. bagi aku masa jak.  plss give some of ur faith to me *sbrang ku hentam jak english tok, asal ada maksud.

aku rasa aku salah cakap lah an nya. last aku pdh "err" oh! maybe ayat ya polah ny kecik hati. -.- aku sik pke gik lah ayat ya. akan STRAIGHT TO THE POINT. cewah :) mun juak aku tok sik malu. aku tok. shy shy cat, bak kata nya. hihi :">

kinek tok aku an nya dah okay. alhamdulillah :') TAPI, aku still sik dapat nak lupak, even aku dah try. aku still sik dapat. hairan na juak :( aku sik akan dapat lupak kesalahan aku walaupun hal ya just hal kecik. aku an ny start kae kol 633 sampe 726 kedak ya :(

aku sik pat lupak! eeee >< dah dah dah. aku mintak maaf n sik kan ulangi gik ksalahan ku. insyaAllah :) esok sekolah. haih. sick leave sehari jak bagi. sampe hati. hahaha xD 

good night.

No comments:

Post a Comment